"A imaxe é o vehículo da emoción, é a súa enerxía, e con ela facilítase o acceso á consciencia, é dicir, que toda emoción é factible de transformarse nunha imaxe. Toda imaxe conforma un acto creativo e é por iso que o inconsciente fundamenta a creatividade"
C.G.Jung

“Desde el punto de vista espiritual, el viaje no es nunca la mera traslación en el espacio, sino la tensión de búsqueda y de cambio que determina el movimiento y la experiencia que se deriva del mismo”.
“En consecuencia
estudiar, investigar, buscar, vivir intensamente lo nuevo y profundo, son modalidades de viajar o, si se quiere, equivalentes espirituales y simbólicos del viaje”.
J.E. Cirlot

sábado, 26 de junio de 2010

ÍTACA. MINICRONOPIOS MARIÑOS . A SERPE MARIÑA DE ANTÓN




É UNHA SERPE MARIÑA CON ÁS PARA QUE POIDA VOAR DENTRO DA AUGA.
TEN DÚAS BOCAS E MAIS UNHA. AS GRANDES ÚSAAS PARA COMER TIBURÓNS. NECESITA DÚAS PARA COMER TIBURÓNS : GRANDES POR UNHA E PEQUENOS POR OUTRA. SE SÓ TIVESE UNHA, ESCAPARÍAN MOITOS TIBURÓNS. COA BOCA PEQUENA COME TIBURÓNS PEQUENOS.
TEN UNHA BUFANDA PARA QUE NON TEÑA FRÍO DEBAIXO DO MAR.
POR RIBA BOTA AUGA MOI, MOI ALTO E POLOS LADOS ESCUMA. E AO XUNTARSE FAI BURBULLAS, QUE LLAS BOTA AOS PEIXES, AOS NENOS E Á XENTE QUE BUCEA. BÓTALLES AS BURBULLAS PARA QUE ESCAPEN.
PARA PESCAR ESTA SERPE MARIÑA HAI QUE COLLELA POLOS RULOS QUE TEN ATRÁS E ESTIRALOS.
NO MAR HAI DEZ SERPES MARIÑAS, E A MIÑA É A NÚMERO UN.

2 comentarios:

  1. Es una serpiente marina con alas para que pueda volar dentro del agua.
    Tiene dos bocas y una más. Las grandes las usa para comer tiburones: grandes por una y pequeños por la otra. Si sólo tuviese una, escaparían muchos tiburones. Con la boca pequeña come tiburones pequeños. Tiene una bufanda para que no tenga frío debajo del mar. Por arriba, echa agua muy, muy alto y por los lados espuma. Y al juntarse hace burbujas, que se las echa a los peces, a los niños y a la gente que bucea. Les echa las burbujas para que escapen. Para pescar esta serpiente marina hay que cogerla por los rulos que tiene detrás y estirarlos.
    En el mar hay diez serpientes marinas y la mía es la número uno.

    ResponderEliminar
  2. Cómo no va a ser la número uno, si es es preciosa???

    ResponderEliminar

Moitas grazas.