"A imaxe é o vehículo da emoción, é a súa enerxía, e con ela facilítase o acceso á consciencia, é dicir, que toda emoción é factible de transformarse nunha imaxe. Toda imaxe conforma un acto creativo e é por iso que o inconsciente fundamenta a creatividade"
C.G.Jung

“Desde el punto de vista espiritual, el viaje no es nunca la mera traslación en el espacio, sino la tensión de búsqueda y de cambio que determina el movimiento y la experiencia que se deriva del mismo”.
“En consecuencia
estudiar, investigar, buscar, vivir intensamente lo nuevo y profundo, son modalidades de viajar o, si se quiere, equivalentes espirituales y simbólicos del viaje”.
J.E. Cirlot

viernes, 21 de diciembre de 2012

Feliz solsticio a todos e todas!!!



"Las palabras se han convertido en algo tan exterior a mí, que entrar en contacto con ellas me resulta una proeza. No tenemos ya nada que decirnos y si las utilizo aún es para denunciarlas, deplorando en secreto, al mismo tiempo, una ruptura siempre inminente."

E.M.Cioran. Ese maldito yo (Fragmento)




"Un hilo rojo conecta a aquellos que están destinados a encontrarse, a pesar del tiempo, del lugar, a pesar de las circunstancias. El hilo puede tensarse o enredarse, pero nunca podrá romperse”.

9 comentarios:

  1. Grazas, Ju . O invisible é acromático. Tes rasón.
    Feliz novo ciclo, on the road.

    ResponderEliminar
  2. De rien. No resto estou dacordo. Seguiremos atopándonos e bebendo vinho. Bicos. JU

    ResponderEliminar
  3. Pois sí. Lendo viño, bebendo poesía ou perseguindo virtude.

    EMBRIAGAOS

    Hay que estar siempre ebrio. Todo está ahí: ésa es la única cuestión. Para no sentir el horrible fardo del Tiempo que rompe vuestras espaldas y os inclina hacia el suelo, tenéis que embriagaros sin tregua.
    Pero ¿de qué? De vino, de poesía o de virtud, lo que prefiráis. Pero embriagaos.
    Y si alguna vez, sobre la escalinata de un palacio, sobre la verde hierba de un foso, en la soledad sombría de vuestro cuarto, os despertáis, ya menguada o desaparecida la embriaguez, preguntad al viento, a la ola, a al estrella, al pájaro, al reloj, a todo lo que huye, a todo lo que gime, a todo lo que rueda, a todo lo que canta, a todo lo que habla, preguntadle qué hora es; y el viento, la ola, la estrella, el pájaro, el reloj, os responderán: “¡Es la hora de embriagarse! Para no ser los esclavos martirizados del Tiempo, ¡embriagaos sin cesar! De vino, de poesía o de virtud, lo que prefiráis”.

    Charles Baudelaire

    ResponderEliminar
  4. Hips, camareeeeeroouuu, pooor faavorrr, póooñame outro viño deee maaartinn hip cooo....daax e uuunha taapa dee oreellaa...queeee essxtou iiinspiiirao eeee seica see acaaaba o muuundo...taaanto traaaballaar pra NÁ Eeenche e booota taaaméeen praaa ti. Saaúuudeee. O miileenariiismo vaaai xegaaar. JU versus Arrabal.

    ResponderEliminar
  5. O fin do mundo, non sei, meu rei... pero o que seguro vas ter é unha resaca de agharrate y no te menees.
    Embriaguémonos de poesía. É máis saudable.
    Ou de virtude. Aínda que iso xa son palabras maiores.

    ResponderEliminar
  6. Viiivaaa a Reeepúuubli..ca, hip hop!!
    De poesía quedei farto neste equinocio, de virtude, teño días, así que, VINHO TABERNEIRO E UNHA RASIÓN DE PPALETOS A BRASA.
    JU Arrabaleando dunha banda a outra.

    ResponderEliminar
  7. Cóideme ese fígado. Riles hai un par, pero fígado só un.
    E coidado con esas racións tóxicas. Non hai estómago que dixira iso.
    E xa por último, vixile o corazón. É máis importante que a cabeza.

    Doctora Remedios

    ResponderEliminar

Moitas grazas.