"A imaxe é o vehículo da emoción, é a súa enerxía, e con ela facilítase o acceso á consciencia, é dicir, que toda emoción é factible de transformarse nunha imaxe. Toda imaxe conforma un acto creativo e é por iso que o inconsciente fundamenta a creatividade"
C.G.Jung

“Desde el punto de vista espiritual, el viaje no es nunca la mera traslación en el espacio, sino la tensión de búsqueda y de cambio que determina el movimiento y la experiencia que se deriva del mismo”.
“En consecuencia
estudiar, investigar, buscar, vivir intensamente lo nuevo y profundo, son modalidades de viajar o, si se quiere, equivalentes espirituales y simbólicos del viaje”.
J.E. Cirlot

martes, 9 de marzo de 2010

SEREAS : SEREA VARADA

3 comentarios:

  1. Qué hermosa la sirena, no tiene nada que envidiar a la de Waterhouse. Magnífica.

    La imagen es vertical, pero en este caso no muy alta, así que a ésta le damos más anchura... ¿Veis?

    Tened cuidado con el bizcocho de chocolate, que no se os queme...

    ResponderEliminar
  2. Pues al final, cambiamos el bizcocho por el blog.Eso sí, la regla de tres se nos resiste...
    Muchas gracias, mano amiga

    ResponderEliminar
  3. Esta serea varada trouxome a memoria unha canción dun cantautor (Creo que e asturiano) que se chama Pablo Moro, como non sei se o coñeces poño un cachiño de estribillo.

    "Sirena varada, flor de madrugada, peces de colores en el paladar. Sirena de noche, reina de los coches, que nunca van a casa, no, que haces naufragar. Sirena varada viviendo encerrada dentro de una esfera de cristal..."

    ResponderEliminar

Moitas grazas.